måndag 11 januari 2016

Books of 2015

Detta är en tradition jag tänker fortsätta med iår, att skriva upp böckerna jag läst. Jag hade ju satt ett mål att läsa 30 böcker iår. Något jag glömde bort när jag kom tillbaka till Sverige i våras haha. Läste dock sjukt mycket i början på året så det gick inte så dåligt ändå - 18 stycken blev det. Jag läste klart Harry Potter-serien också...äntligen. Jag tänker skriva böckerna jag verkligen rekommenderar i tjockstil. Här är iallafall böckerna jag läst iår:

I Am Number Four - Pittacus Lore

Only Everything - Kieran Scott

Beastly - Alex Finn

Looking for Alaska - John Green

Paper Towns - John Green

Sweep - Cate Tieran

Eleanor & Park - Rainbow Rowell

Insurgent - Veronica Roth

Remember Me? - Sophie Kinsella

Evermore - Alyson Noel

Harry Potter and the order of the Phoenix - J.K Rowling

Harry Potter and the Halfblood Prince - J.K Rowling

Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K Rowling

Poison Princess - Kresley Cole

Endless Knight - Kresley Cole

Dead of Winter - Kresley Cole

Darkfever - Karen Marie Moning

Serien av Kresley Cole läste jag efter min operation, läste en bok om dagen för att de var så bra. Serien jag läser nu är också sjukt bra och jag håller nu på att läsa den andra boken (Bloodfever - Karen Marie Moning). Som ni ser så läser jag bara på engelska för att jag föredrar det, så ni får googla om ni vill hitta böckernas titlar på svenska.

Happy reading!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar